בנט צפוי להודיע הערב על תמיכה בלפיד; הליכוד: "עקבי בהונאת בוחריו"

איתי גדסי 1 Comment on בנט צפוי להודיע הערב על תמיכה בלפיד; הליכוד: "עקבי בהונאת בוחריו"

יו"ר ימינה נפתלי בנט צפוי למסור הצהרה מיוחדת הערב מהכנסת, בה צפוי להודיע על תמיכה בח"כ לפיד שיציג את הממשלה כבר בשלישי לנשיא המדינה | בליכוד תקפו את בנט בחריפות: "עקבי בהשלכת ״העקרונות״ שדיבר עליהם לפח, הכל כדי להיות ראש ממשלה בכל מחיר"

נפתלי בנט צילום: פלאש 90
14:20
30.04.24
קובי פינקלר No Comments on נתניהו מבטיח: "ניכנס לרפיח – עם עסקה או בלי" | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפלונטר הפוליטי הגדול ביותר שידעה ישראל. לאחר ישיבת הסיעה של סיעת "ימינה" הדרמטית היום (ראשון) בשעה 14:00 ברעננה, בה ככל הנראה התקבלה ההחלטה ללכת להקמת ממשלת שמאל בתנאי שבנט יכהן כראש הממשלה ברוטציה עם לפיד.

בימינה מעדכנים כי יו"ר המפלגה נפתלי בנט צפוי בשעה 20:00 לנאום ממשכן הכנסת, בו כצפוי יצהיר על החלטתו לתת ליאיר לפיד להקים ממשלה על פני נתניהו. כזכור נתניהו הציע לבנט וסער ראשות ממשלה ברוטציה איתו רק בכדי למנוע הקמת ממשלת שמאל, אך הדבר ככל הנראה לא צלח.

בניגוד להצהרות של ח"כ איילת שקד והרמזים שניסתה להעביר לעיתונאים כי היא לא שלמה עם המהלך, בימין בנו עליה כי היא זו שתחזיר את בנט לגוש הימין ותציל אותו מההרפתקאה המסוכנת, אך ע"פ דיווח של עמית סגל, שקד הבהירה בישיבת הסיעה כי היא תומכת בהחלטתו של בנט לאור זאת כי סער לא יבוא לגוש הימין.

בליכוד תקפו בחריפות את מהלך ההונאה והמרמה של ח"כ נפתלי בנט ואמרו: "בזמן הלחימה בעזה בנט הצהיר שממשלת השמאל ירדה מהפרק. היום, רק שבוע לאחר מכן, למרות ששום דבר לא השתנה, בנט דוהר לממשלת שמאל בתירוץ של מניעת בחירות".

"אבל כשבנט פסל את ממשלת השמאל בזמן הלחימה, אלטרנטיבת הבחירות הייתה רלוונטית באותה מידה כמו היום. עכשיו התברר שהתירוץ הזה היה רק אמצעי להסחת הדעת של הימין".

עוד הוסיפו, "בנט יודע היטב שבכל עת אם יצטרף לימין – תוקם ממשלת ימין. הדבר העקבי היחיד אצל בנט הוא הונאת בוחריו ושאר מצביעי הימין, והשלכת ״העקרונות״ שדיבר עליהם לפח, הכל כדי להיות ראש ממשלה בכל מחיר".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אפילו אם יכנסו ערבים לממשלה. אפילו אם לממשלה אין קשר לאידיאולוגיה שלו. העיקר להיות מחוייב להחלפת שילטון.
    יש פסיכולוג באולם? יש כאן מקרה חמור.